Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:
- poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,
- odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,
- odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,
- odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,
- prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,
- konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,
- zarządzania nieruchomościami na zlecenie,
- prowadzenia Targowiska Miejskiego.
Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Działu Utylizacji Odpadów
Miejsce zatrudnienia:
Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o.
Stara Wieś
21-010 Łęczna
woj. lubelskie, Polska
Opis zadań:
1) Nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania instalacjami przetwarzania odpadów w tym:
- zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy instalacji,
- zapewnienie i nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem instalacji pod względem przepisów BHP i ppoż.,
- nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,
- ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,
- wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,
- odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,
2) Nadzór nad prowadzeniem i realizacją wszystkich obowiązków formalno – prawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa i otrzymanych decyzji i pozwoleń, wydawanych w zakresie pracy instalacji i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych,
3) Nadzór nad zgodnością przyjmowanych odpadów z informacjami zawartymi w podstawowej charakterystyce odpadów,
4) Czynny udział w kontrolach przeprowadzanych przez upoważnione instytucje oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych.
5) Analiza wyników finansowych Działu pod kątem terminowości realizacji, optymalnego osiągnięcia zamierzonych wskaźników, racjonalnego gospodarowania materiałami, wyposażeniem technicznym i zasobami ludzkimi, prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
6) Nadzorowanie podległych pracowników, w tym organizacja ich pracy, rozliczanie czasu pracy, wyposażanie w niezbędne środki ochronne itp. oraz zgłaszanie zapotrzebowania w zakresie zasobów ludzkich,
7) Nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Utylizacji Odpadów.
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- posiadanie uprawnień kierownika składowiska odpadów lub uzyskanie tych uprawnień w okresie jednego roku od zatrudnienia,
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z przetwarzaniem odpadów komunalnych,
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
- znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska i gospodarowania odpadami,
- wiedza z zakresu procesów przetwarzania odpadów,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel),
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.
Preferowane wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, gospodarki odpadami itp.,
- umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,
- prawo jazdy kat. B.
Warunki zatrudnienia:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,
- możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,
- fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
- dofinansowanie do karty sportowej,
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,
- gwarancja wypłaty,
- praca w przyjaznym zespole,
- wsparcie w procesie wdrożenia,
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO (druk RODO) należy przesłać na adres:
- osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)
- mailowo ( info@pgkim.leczna.pl)
Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.
Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Przesyłając CV przekazujecie Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna spółka z o.o. w Łęcznej, które będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji o tym jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia Państwu przysługują znajdą Państwo na stronie www.pgkim.leczna.pl oraz w naszej siedzibie, a także pisząc na adres info@pgkim.leczna.pl.