Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej jest jednoosobową spółką prawa handlowego, której 100% udziałowcem jest Gmina Łęczna. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w następującym zakresie:
- poboru, uzdatniania i rozprowadzania wody pitnej,
- odbierania i oczyszczania ścieków komunalnych,
- odbioru odpadów innych niż niebezpieczne od mieszkańców gmin,
- odzysku surowców z odbieranych odpadów komunalnych,
- prowadzenia zakładu segregacji odpadów i składowiska,
- konserwacji i naprawy sieci wodno – kanalizacyjnych,
- zarządzania nieruchomościami na zlecenie,
- prowadzenia Targowiska Miejskiego.
Aktualnie Spółka prowadzi rekrutacje na stanowisko: Kierownik Oczyszczalni ścieków
Miejsce zatrudnienia:
Składowisko Odpadów i Oczyszczalnia PGKiM Łęczna sp. z o.o. w Łęcznej
Stara Wieś
21-010 Łęczna
woj. lubelskie, Polska
Opis zadań:
1) nadzór nad zapewnieniem właściwej obsługi i funkcjonowania oczyszczalni ścieków i innych obiektów powierzonych przez Spółkę, w tym:
- zapewnienie ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, zgodnie z wymogami pozwolenia wodno prawnego, jak również innych przepisów prawa,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu technologicznego oczyszczania ścieków,
- nadzór nad prowadzonymi przeglądami, remontami i konserwacją nadzorowanych urządzeń,
- ocena stanu technicznego nadzorowanych urządzeń oraz instalacji,
- wykonywanie przeglądów oraz planowanie remontów i niezbędnych modernizacji nadzorowanych urządzeń, w tym przygotowanie wniosków i dokumentacji w zakresie Prawa zamówień publicznych,
- odpowiedzialność za prowadzone inwestycje na nadzorowanych obiektach,
2) nadzór nad wykonywaniem decyzji administracyjnych, wydawanych w zakresie pracy oczyszczalni ścieków i innych obiektów nadzorowanych, występowanie o zmiany lub wydanie nowych decyzji administracyjnych oraz realizacja zarządzeń pokontrolnych organów ochrony środowiska,
3) nadzór nad sprawozdawczością wykonywaną w Dziale Oczyszczalni Ścieków,
4) nadzór nad utrzymaniem porządku na terenie Działu oczyszczalni ścieków oraz odpowiadanie za właściwy stan techniczny maszyn, sprzętów i pojazdów, znajdujących się w dyspozycji Działu,
5) nadzór nad podległymi pracownikami w zakresie realizacji prac.
Niezbędne wymagania:
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku ochrona środowiska lub inżynieria środowiska o specjalności technologia wody i ścieków, wodociągi i kanalizacja lub sieci i instalacje sanitarne, urządzenia sanitarne
- znajomość prawa w zakresie: ochrony środowiska, prawa wodnego i gospodarowania odpadami,
- znajomość procesów oczyszczania ścieków i zasady działania urządzeń zainstalowanych na oczyszczalniach ścieków,
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem nad procesem oczyszczania ścieków,
- wiedza z zakresu procesów oczyszczalni ścieków w zakresie realizacji inwestycji i remontów, utrzymania i eksploatacji urządzeń,
- znajomość technologii oczyszczania ścieków,
- umiejętność prowadzenia badań i sporządzania sprawozdawczości z zakresu oczyszczania ścieków,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, w szczególności Excel),
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, zdolności analityczne i organizacyjne.
Preferowane wymagania:
- znajomość prawa budowlanego oraz ustaw o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków; zamówień publicznych ,
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym na oczyszczalni ścieków.
- umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą techniczną,
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem,
- prawo jazdy kat. B.,
- doświadczenie w realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących oczyszczalni ścieków.
Warunki zatrudnienia:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- praca na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością podjęcia stałej współpracy,
- możliwość otrzymania premii uznaniowej już po pierwszym miesiącu pracy,
- fundusz świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne),
- dofinansowanie do karty sportowej,
- atrakcyjne warunki ubezpieczenia grupowego,
- gwarancja wypłaty,
- praca w przyjaznym zespole,
- wsparcie w procesie wdrożenia,
- możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
Dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny wraz z Klauzulami RODO (druk RODO) należy przesłać na adres:
- osobiście bądź listownie na adres siedziby Spółki (tj. ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna)
- mailowo ( info@pgkim.leczna.pl)
Data ważności ogłoszenia 26.04.2024 r.
Spółka zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji lub jej przedłużenia bez podawania przyczyny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Przesyłając CV przekazujecie Państwo dane osobowe, których administratorem będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna spółka z o.o. w Łęcznej, które będzie je przetwarzać w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji o tym jak wykorzystujemy Państwa dane i jakie uprawnienia Państwu przysługują znajdą Państwo na stronie www.pgkim.leczna.pl oraz w naszej siedzibie, a także pisząc na adres info@pgkim.leczna.pl.