BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA Mając na celu zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, pragniemy poznać Państwa opinie na temat PGKiM Łęczna Sp. z o.o. Uprzejmie prosimy o wypełnienie niniejszej ankiety. Dzięki informacjom od Państwa będziemy mogli doskonalić realizowane procesy co przyczyni się do poprawy relacji z Państwem i usprawnienia pracy Spółki. 1. Jak długo od złożenia wniosku lub reklamacji musieli Państwo czekać na reakcję pracowników Spółki? a. Poniżej 7 dnib. Do 7 dnic. Do 14 dnid. Do 21 dnie. Powyżej 21 dni 2. Jaką aktywność wykazywali pracownicy działu zajmującego się Państwa sprawą, starając się Państwu pomóc? a. Byli bardzo aktywnib. Byli aktywnic. Byli raczej aktywnid. Nie byli zbyt aktywnie. Byli zupełnie nie aktywni 3. Jak oceniają Państwo dostępność informacji o sposobie załatwienia interesujących Państwa spraw, w tym dostępność odpowiednich formularzy? a. Bardzo niskob. Niskoc. Zadowalającod. Wysokoe. Bardzo wysoko 4. Na ile zrozumiała była informacja, której udzielili Państwu pracownicy działu zajmującego się Państwa sprawą? a. Bardzo zrozumiałab. Zrozumiałac. W zupełności zrozumiaład. Niezbyt zrozumiałae. Zupełnie niezrozumiała 5. Czy dział zajmujący się Państwa sprawą był pomocny? a. Tak, bardzo pomocnyb. Tak, częściowo pomocnyc. Niezbyt pomocnyd. Nie, nie był pomocny 6. Jaka była, w Państwa ocenie, współpraca z działem zajmującym się Państwa sprawą? a. Dużo lepsza niż oczekiwałem/oczekiwałamb. Trochę lepsza niż oczekiwałem/oczekiwałamc. Taka jak oczekiwałem/oczekiwałamd. Trochę gorsza niż oczekiwałem/oczekiwałame. Dużo gorsza niż oczekiwałem/oczekiwałam Twoje imię Twój email