BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
    Mając na celu zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, pragniemy poznać Państwa opinie na temat PGKiM Łęczna Sp. z o.o.
    Uprzejmie prosimy o wypełnienie niniejszej ankiety. Dzięki informacjom od Państwa będziemy mogli doskonalić realizowane procesy co przyczyni się do poprawy relacji z Państwem i usprawnienia pracy Spółki.

    1. Jak długo od złożenia wniosku lub reklamacji musieli Państwo czekać na reakcję pracowników Spółki?

    2. Jaką aktywność wykazywali pracownicy działu zajmującego się Państwa sprawą, starając się Państwu pomóc?

    3. Jak oceniają Państwo dostępność informacji o sposobie załatwienia interesujących Państwa spraw, w tym dostępność odpowiednich formularzy?

    4. Na ile zrozumiała była informacja, której udzielili Państwu pracownicy działu zajmującego się Państwa sprawą?

    5. Czy dział zajmujący się Państwa sprawą był pomocny?

    6. Jaka była, w Państwa ocenie, współpraca z działem zajmującym się Państwa sprawą?